Поділитися цим

Поширені запитання (FAQ)

Початок роботи

Що таке Likar MSD?

Likar MSD — це інтегрований набір ресурсів, розроблений для того, щоб надати українським медичним працівникам доступ до інформації про продукцію компанії “МСД”, інструменти підтримки пацієнтів та до професійних навчальних матеріалів.

Чи є доступ до Likar MSD платним?

Ні. Для українських медичних працівників доступ до Likar MSD є безплатним.

Хто може зареєструватися в Likar MSD?

Лише українські медичні працівники можуть зареєструватися на Likar MSD; однак багато ресурсів, доступних на сайті, призначені для медичних працівників для використання зі своїми пацієнтами.

Як мені зареєструватися на Likar MSD?

Ви можете зареєструватися тут

Крім того, Ви можете увійти до системи, натиснувши «Вхід» у верхній частині сторінки та ввівши свою електронну адресу. Якщо Вашої електронної адреси немає в системі, Вам буде запропоновано перейти на сторінку реєстрації, де Ви зможете ввести відповідну інформацію. Усі поля, які містять зірочку (*), є обов’язковими. Уся інформація, яку Ви надаєте в цій формі, захищена нашою Політикою конфіденційності та Умовами користування

Чому мені варто зареєструватися на Likar MSD?

Створений для задоволення конкретних потреб українських медичних працівників, Likar MSD забезпечує миттєвий доступ до новин і ресурсів в одному місці. Ексклюзивно для українських медичних працівників, вміст ретельно підбирається та постійно оновлюється, тому Ви можете бути впевнені, що отримуєте актуальну інформацію. Ми знаємо, що Ви зайняті, тому ми зробили реєстрацію швидкою та легкою. Не втрачайте нагоду, зареєструйтесь сьогодні!

Вхід і Мій обліковий запис

Що робити, якщо у мене виникли проблеми з входом до Likar MSD?

Якщо у Вас виникли проблеми з входом до Likar MSD, надішліть електронний лист до нашої служби підтримки або скористайтеся формою зворотного зв’язку (у формі оберіть пункт “Мій профіль / Мої дані”).

Як змінити дані облікового запису та пароль?

Увійшовши в Likar MSD, клацніть піктограму «Профіль» у верхній частині будь-якої сторінки. Під піктограмою «Профіль» виберіть «Редагувати профіль», щоб змінити інформацію свого облікового запису або пароль.

Клієнтська та технічна підтримка

Як мені зв’язатися зі своїм торговим представником МСД Україна?

Просто зателефонуйте за номером +38 044 393 74 80 з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00

З ким мені зв’язатися з питанням про продукцію компанії МСД?

Питання з медичної інформації про продукцію компанії «МСД» та повідомлення про якість продукції компанії «МСД»: зателефонуйте за номером +38 044 393 74 80, або надішліть електронний лист до dpoc.ukraine.cis@merck.com.Також Ви можете скористатися формою зворотного зв’язку (у формі оберіть пункт “Питання з медичної інформації про продукцію компанії «МСД»” або “Повідомлення про якість продукції компанії «МСД»”).

Як повідомити про можливу побічну реакцію на лікарські засоби компанії МСД?

Повідомлення про можливу побічну реакцію на лікарські засоби компанії «МСД»: зателефонуйте за номером +38 044 393 74 80, або надішліть електронний лист до dpoc.ukraine.cis@merck.com.Також Ви можете скористатися формою зворотного зв’язку (у формі оберіть пункт “Повідомлення про можливу побічну реакцію на лікарські засоби компанії «МСД»”).

До кого мені звернутися за технічною підтримкою?

Із загальними запитаннями щодо Likar MSD надішліть електронний лист до нашої служби підтримки або скористайтеся формою зворотного зв’язку, і ми зв’яжемося з Вами якомога швидше.